flow-image
Intel

Управление на посетителите на интерактивните павилиони

Този ресурс се публикува от Intel

pattern

От супермаркети за покупки до поръчване на бързо хранене, светът все повече приема самообслужването. Едно проучване установи, че 75 процента от клиентите намират опциите за самообслужване за комфортни, а 67 процента по-скоро биха обслужили себе си, отколкото да говорят с представител на компанията.


Бизнесът също печели. Павилионите за самообслужване подобряват дейностите по различни начини, включително проследяване на посетителите, събиране на данни, понижаване на режийните разходи и подобряване на обслужването на клиентите.


Докато интерактивните павилиони съществуват от около повече от 40 години, технологията се е развила, като се подобряват случаите на използване. Днес те променят парадигмата в корпоративните организации, автоматизирайки и рационализират важни задачи.

 

pattern

Свързани категории
Управление на ИТ, Големи масиви данни, Tърговско разузнаване (BI), Съхранение на данни, BYOD, Консумеризация на ИТ, Облачни изчисления, Съответствие, Системи за управление на съдържанието (CMS), Управление на данни, Планиране на ресурсите на предприятието (ERP), Финанси и управление на финансите, Управление на инфраструктурата, Центрове за данни, Управление на нивото на услугите, Управление на стопанските процеси, Виртуализация, Управление на услугите, Управление на проекти, Взаимодействие

 

box-icon-download
Изтегляне

*задължителни полета

Моля, приемете условията

С искането за този ресурс се съгласявате с нашите условия за ползване. Всички данни са защитени от нашата Политика за поверителност.